Korraldamine

SAIN RAHASTUST!

Tubli! Nüüd oleneb Sinu projektiideest, kuidas peaksid järgnevalt tegutsema.

Ürituse korraldamine:

  • Loo ajakava & reklaam.
  • Loo kindlasti registreerimisvorm üritusele, sest siis saad parema ülevaate. Kui on toitlustus üritusel, siis saad täpsemad kogused.
  • Kui on esinejaid, pane paika kellaajad – kunas tuleb, alustab ja lõpetab.
  • Kogu kokku e-posti aadresse ja saada infokirju.

Huviringi läbiviimine:

  • Loo graafik, kunas toimub huviring & kui pikalt.
  • Kui huviring toimub kahes vahetuses, siis arvesta ka väike puhkepaus nende vahele.
  • Loo registreerimisvorm.
  • Registreeri huviring ka huviring.ee.
  • Loo endale abimaterjal – siis tead, mida tunnis rääkida ja ei teki imelikku vaikust.
  • Otsi lisaülesandeid – vahel võib mõne tegevuse jõuda varem valmis, kui arvestasid.
  • Loo paindlik ajakava – kui on noormaid osalejaid, siis ei ole nende tähelepanu kogu aeg ringis.
  • Täpsemat infot leiad huviringi läbiviimise kohta siit:  robootikaringtehnoloogiaalane huviring. Täpsemaid juhiseid võid küsida ka kooliõpetajatelt, sest nemad valmistavad samuti iga päev tunde ette.

 

Millegi korrastamine, parandamine või rajamine:

  • Määra vastutajad – kes tiimist mida teeb.
  • Kaasake projektiga KOV & noortekeskus/kool.
  • Täpsemat infot küsi oma juhendajalt või noorsootöötajalt/õpetajalt.

 

Muu:

  • Tegutse vastavalt projektile – kuna meie ei tea, mis sinu “muu” võib olla, siis järgi oma projekti.
  • Ära jää ajakavast maha!

 

Reklaam jäätakse tavaliselt kõige viimaseks, mis on tegelikult viga – reklaami peab tegema võimalikult varakult. Inimeste informeerimiseks Sinu projektist on mitmeid võimalusi, millest soovitame meie kasutada ja proovida neid kõiki.

  • Loo plakat! Plakat peab olema hästi positiivsete/erksate värvidega üles ehitatud. Ei tohi alahinnata kirjastiili ega kirja suurust. Tekst peab olema loetav. Täpsemat infot plakati koostamise kohta leiad siin. Pane plakat üles kohalikesse külakeskustesse (noortekeskus, perekeskus, raamatukogu, kool, infostendid, bussipeatused jms)
  • Kui vallavalitsusel ilmub infoleht, siis saada oma reklaam toimetusse.
  • Tee lipikud. Tee nn otseturundust, kus annad igale inimesele lipiku, kus kirjeldab Sinu projekti. Iseenesest kõige töötavam võimalus, aga tähtis on see, et paika oleks pandud vanusegrupp, kellele reklaami teed. Otseturundust saab teha ka koolis, noortekeskustes jms asutustes.
  • Pane reklaam üles internetti. Loo Facebooki üritus, lae üles erinevatesse foorumitesse, jaga Messengeris vestlustes. Korralda näiteks jagamise peale loose – jaga ja tule üritusele kohale ning võida erinevaid auhindu!
  • Täpsemat infot leiad siit.

Mõtle hoolikalt läbi kõik tegevused, mida soovid oma projektiga saavutada – ürituse korraldamisel pööra suurt tähelepanu esinejatele (kui on) ja ajakavale.

EI SAANUD RAHASTUST!

Tähtis on see, et Sa üritasid ning nägid vaeva. Ära lase enda pead norgu – maailmas pole antud rahastaja ainuke, vaid neid on veel! Mine tagasi esimese teema juurde, kus tõime mõned välja.

Tee endale eneseanalüüs:

  • Miks mu projekt ei õnnestunud?
  • Kuidas kulges meeskonnatöö (kui oli)?
  • Kas projektis oli nõrku kohti, millega võisin läbi kukkuda?
  • Kuidas ma ise tunnen end – kui ma oleksin rahastaja, mis mulle siin poleks meeldinud?
  • Kas kaasasin piisavalt inimesi oma projekti?
  • Mida ma oleksin teisiti teinud, et rahastust saada?

Loe läbi ka see teema.

Kui oled neile küsimustele järele mõelnud ja oma ideed edasi arendanud – alusta uuesti! Iga asja lõpp on millegi uue algus.

Skip to content