Esitamine

Esitad projekti elektronposti teel?

Tavaliselt rahastajad nõuavad projektifaili allkirjastamist, s.t digiallkirja. Digiallkirja lisamiseks on vaja Sul ID-kaarti & DigiDoc tarkvara (klõpsa allalaadimiseks). Täpsema artikli digiallkirjastamise kohta leiad siit: klõpsa lugemiseks.

  • Veendu, et rahastaja e-posti aadress oleks õige, kellele Sa vajalikud failid saadad.
  • Ole graafikus! Ära esita rahastajale öösel faile ega viimasel minutil, sest failid ei laadi üles kohaselt ära!
  • Ära jäta unarusse e-kirja! E-kiri peab olema korrektselt vormistatud. Loe täpsemalt siit: klõpsa lugemiseks. Pööra erilist rõhku komadele, tervitustele ja kirja lõpetamisele!


Esitad projekti paberkandjal? 

  • Saada vähemalt (1) nädal enne enne esitamist enda projekt rahastajale!
  • Veendu, et saadad õigele aadressile projekti. Veel parem oleks ise kohale viia.
  • Lisa kindlasti allkiri IGALE PABERILE!

Esitad projekti vormi kaudu?

Kui selline viis on olemas, siis see on kõige lihtsaim viis projekti esitamiseks! Lisaks Sa ei pea allkirjastama ühtki faili.

  • Veendu õigekirjas!
  • Veendu, et kõikide projektiliikmete andmed on välja toodud ja vajalik info on olemas.

Ole valmis ka selleks, et rahastaja võib esitada Sulle küsimusi projekti kohta. Mõned kohad annavad ka projekti kohta tagasisidet, mida peaks muutma, et rahastust saada.

Skip to content